Customer Care & Sales.

Wyższy poziom jakości.

W dzisiejszym świecie napędzanym technologią w obszarze komunikacji, dostępu do informacji i co raz bardziej konkurencyjną ofertą produktową trudno jest sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.

Dlatego wysoki poziom jakości obsługi klienta nie jest zbędnym dodatkiem, a podstawowym procesem biznesowym – który stale należy ulepszać.

 

Nie jest to jednak proces tani, wymaga dużych inwestycji w technologie i personel.

 

Współpraca z nami to nowe możliwości biznesowe i standardy operacyjne dostępne od ręki i bez inwestycji.

W myśl zasady: „szybciej, lepiej, taniej” oferujemy zakres usług nieosiągalny dotychczas w rynkowym standardzie – pełną elastyczność, skalowalność i rozsądne koszty.

Dysponujemy niezbędnymi zasobami ludzkimi i technologicznymi.

Posiadamy unikalny Know-How zbudowany na bazie setek przeprowadzonych projektów sprzedażowych i obsługowych.

Zasady, którymi się kierujemy.

Oto kilka zasad, którymi kierujemy się oferując nasze usługi: “customer care and sales”, które mogą również pracować dla Twojego biznesu:

  1. Personalizacja – nie oferujemy jednego standardu, dopasowujemy się do indywidualnych potrzeb klientów, dzięki czemu skuteczniej rozwiązujemy problemy oraz dostarczamy bardziej wartościowe rozwiązania.
  2. Komunikacja „omnichannel” – Twoi klienci oczekują, że będą mogli kontaktować się z firmą poprzez różne kanały komunikacyjne, takie jak telefon, czat online, e-mail, media społecznościowe, czy aplikacje mobilne. Integrujemy te kanały w jednym miejscu co zwiększa efektywność obsługi i satysfakcję klienta.
  3. Automatyzacja – za pomocą sztucznej inteligencji i automatyzacji, dostarczamy szybsze i bardziej precyzyjne odpowiedzi na zapytania klientów, to przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów i obniża koszty obsługi.
  4. Analiza danych – wykorzystujemy dane analityczne do lepszego zrozumienia klientów i ich potrzeb. Dzięki temu możemy podejmować bardziej trafne decyzje i oferować bardziej dostosowane produkty i usługi.
  5. Personalizacja marketingu – wykorzystujemy dane analityczne celem poprawy i personalizację działań marketingowych. Dzięki temu nasze kampanie reklamowe przekładają się na większą skuteczność sprzedaży

Nasze

Materiały.

Zeroone Strona - Duma nas rozpiera - Connectis
Duma nas rozpiera
Duma nas rozpiera! To największa satysfakcja, jak firma, która sama zrekrutowała setki osób, powierza...
Zobacz więcej
Zeroone Strona - Czy lubicie robić trudne rzeczy
Czy lubicie robić trudne rzeczy? JobNonStop uwielbia
Czy lubicie robić trudne rzeczy? Szczególnie takie, które dla innych są nie lada wyzwaniem. 🤔 Dla nas...
Zobacz więcej
Zeroone Strona - JobNonStop zrealizowało kolejne nietuzinkowe wyzwanie
JobNonStop zrealizowało kolejne nietuzinkowe wyzwanie
Rekrutacje na pozycje sprzedażowe JobNonStop ma w swoim DNA. Ale tym razem postawiono przed nami nietuzinkowe...
Zobacz więcej
Zeroone Strona - Jak zatrudnić dobrego speca od przychodów
Jak zatrudnić dobrego “Speca” od przychodów
Mija 8 lat działań JobNonStop. Zrealizowaliśmy 1000+ projektów, a 6500 osób we współpracy z nami podjęło...
Zobacz więcej

Formularz kontaktowy.

Wybierz temat, resztę zostaw nam!